Prowadzenie Ksiąg
Podatkowa księga przychodów i rozchodów służy do bieżącego ewidencjonowania zaszłości gospodarczych w uproszczonej formie, z której prowadzenia korzystają przede wszystkim małe firmy oraz przedsiębiorcy, którzy dopiero rozpoczynają swoją działalność.
Prowadzenie ksiąg rachunkowych może okazać się skomplikowane zarówno dla małych, początkujących przedsiębiorstw, jak również dla tych większych bardziej już doświadczonych w prowadzeniu działalności.
W ramach prowadzenia przez nasze biuro rachunkowe uproszczonej rachunkowości oferujemy naszym Klientom przede wszystkim pomoc w sporządzaniu deklaracji podatkowych, prowadzeniu ewidencji PKPiR oraz odrębnej ewidencji dla celów podatku VAT. Oferujemy również sporządzanie ewidencji środków trwałych, a także wartości niematerialnych i prawnych oraz pomoc w kalkulacjach dotyczących należnych zaliczek na podatek dochodowy. Wspieramy też naszych Klientów w kwestii wyboru odpowiedniej formy opodatkowania danej działalności, tak aby była ona jak najbardziej korzystna dla zainteresowanego.
Oferujemy usługi z zakresu:
- sporządzania i prowadzenia książki przychodów i rozchodów,
- administrowania ksiąg handlowych,
- sporządzania ewidencji środków trwałych,
- ewidencji rejestrów VAT,
- ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego CIT,
- odpisów amortyzacyjnych,
- weryfikacji dokumentów rachunkowych.
Z nami zaoszczędzą Państwo zarówno swój cenny czas jak i pieniądze.
Nasze działy
U nas możesz skorzystać również z usług innych działów. Sprawy Twoich pracowników przejmie doświadczona kadrowa, zaś nasz doradca podatkowy chętnie doradzi w zakresie wyboru odpowiedniego opodatkowania.